NDI-ს გამოკითხვები ქართულ მედიაში დეზინფორმაციის გავრცელებასთან დაკავშირებით

NDI-ს მიერ გამოკითხულთა 25% ამბობს, რომ „რუსთავი 2“ ხშირად ავრცელებს დეზინფორმაციას, 37% ფიქრობს, რომ ზოგჯერ ავრცელებს დეზინფორმაციას; 12%-ის აზრით კი, „რუსთავი 2“ არასდროს ავრცელებს დეზინფორმაციას; 26%-მა არ იცის, 1%-მა კი უარი თქვა პასუხზე, ამის შესახებ ეროვნულ დემოკრატიული ინსტიტუტის კვლევაშია ნათქვამი.
რაც შეეხება ტელეკომპანია „იმედს“, გამოკითხულთა 10% ამბობს, რომ „იმედი“ ხშირად ავრცელებს დეზინფორმაციას, 46% – ზოგჯერ, 17% – არასდროს, 26%-მა არ იცის, 1%-მა კი უარი თქვა პასუხზე.
კვლევის თანახმად, საქართველოს მასშტაბით, გამოკითხულთა 66% „იმედის“ მაყურებელია.
კვლევის მიხედვით, 61% უყურებს „რუსთავი 2“-ს, „TV პირველს“ – 39%, საზოგადოებრივ მაუწყებელს – 34%, „მაესტროს“ – 22%, „ობიექტივს“ – 22%, „კავკასიას“ – 17%, „აჭარის ტელევიზიას“ – 17%, „პალიტრა
TV-ის“ – 17%.
კითხვაზე: „რამდენად ენდობით ან არ ენდობით მიმდინარე მოვლენებისა და ახალი ამბების გაშუქებას შემდეგ სატელევიზიო არხებზე“, გამოკითხულთა 5% ამბობს, რომ „სრულად ენდობა“ ტელეიმედის ინფორმაციას, 21% – ენდობა, 44% – ნეიტრალურია, 14% – არ ენდობა, 6% – საერთოდ არ ენდობა, 10%-მა – არ იცის.
„ეროვნულ-დემოკრატიულმა ინსტიტუტმა“ (NDI) კვლევის საველე სამუშაო, საქართველოს მასშტაბით, 6-20 დეკემბრის პერიოდში ჩაატარა და პირისპირ ინტერვიუს სახით, წარმომადგენლობითი შერჩევის საფუძველზე, 2 205 ადამიანი გამოკითხა. ცდომილების ზღვარი 2.1%-ია.
NDI-ს საქართველოს ოფისი 2010 წლიდან ახორციელებს საზოგადოებრივი აზრის კვლევის პროგრამას. ამ კომპონენტის მთავარი მიზანია საზოგადოებრივი აზრის კვლევების ჩატარებისა და გაზიარების გზით, მოქალაქეების პრიორიტეტების შესახებ ინფორმაციის ხელმისაწვდომობისა და ხარისხის გაზრდა.

კომენტარები

კომენტარი

სხვა სიახლეები