რუსული ავიაკომპანიები 50 წლის თვითმფრინავების მომსახურების ვადის გახანგრძლივებას ითხოვენ

რუსეთის რეგიონული ავიახაზები Ан-24-ის და Ан-26-ის თვითმფრინავების მომსახურების ვადის გაგრძელებას ითხოვენ, რომელთა საშუალო ასაკი 50 წელია.

ამის შესახებ “ინტერფაქსი” წერს.

აღნიშნულია, რომ რეგიონული და ადგილობრივი საჰაერო ტრანსპორტის მდგომარეობა ფედერაციის საბჭოში მრგვალ მაგიდაზე განიხილეს.

ავიაკომპანია Angara-ს წარმომადგენელმა, სერგეი ზორინმა თქვა, რომ An-24 და An-26 ფლოტის მეოთხედი ფრენებს ხუთ წელზე ნაკლებ დროში შეწყვეტს. ისინი 1962 წელს არის გამოშვებული.

ამჟამად, საბჭოთა წარმოების 150 რეგიონალური თვითმფრინავიდან ნახევარზე მეტი (95-98) არის An-24 და An-26.

მისი თქმით, ამ თვითმფრინავებმა უფრო სწრაფად დაიწყეს მათი მომსახურების შესაძლებლობის ამოწურვა უცხოური ავიახაზებიდან რუსულზე გადაზიდვების გადანაწილების გამო. სხვა მიზეზებთან ერთად, მან ახსენა ძალიან ძვირადღირებულ კაპიტალური რემონტი (დაახლოებით 200 მილიონი რუბლი), მთავარი პრობლემა კი ის არის, რომ ძრავების შეკეთების ერთადერთი კომპანია, “არამილის ქარხანა”, ვერ უმკლავდება შეკვეთების ნაკადს.

ამავე დროს, ახალი რუსული თვითმფრინავი ჯერ ვერ ცვლიან ძველ ფლოტს.

Ил-114 არ არის Ан-24-ის სრულფასოვანი შემცვლელი და პირველი – 10 TVRS-44 თვითმფრინავი, 2027 წელზე ადრე ვერ გამოჩნდება.

An-24 და An-26-ის მომსახურების ვადის გახანგრძლივების წინადადებით ასევე Polar Airlines-ის დირექტორი, სერგეი ანციფეროვი გამოვიდა.

კომენტარები

კომენტარი

სხვა სიახლეები