2019 წლის მეოთხე კვარტალში ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა სულ 22,492,308 ლარი შეადგინა

0

2019 წლის მეოთხე კვარტალში ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა სულ 22,492,308 ლარი შეადგინა, – ამის შესახებ ინფორმაციას კომუნიკაციების ეროვნული კომისია ავრცელებს.

“2019 წლის მეოთხე კვარტალში ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა სულ 22,492,308 ლარი შეადგინა. სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს.

2019 წლის მეოთხე კვარტალში, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მაუწყებლების ჭრილში ასე გადანაწილდა:
• ტელეიმედი – 9,891,702.51 ლარი
• სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2 – 5,009,224.00 ლარი
• საზოგადოებრივი მაუწყებელი – 656,171.18 ლარი
• ტელეკომპანია პირველი – 1,423,321.00 ლარი
• მთავარი არხი – 2,426,619.30 ლარი
• სილქნეტი – 614,660.89 ლარი
• ჯი-დი-ეს თივი – 600,787.79 ლარი
• სეტანტა ჯორჯია – 277,271.35 ლარი
• რ.ბ.ჯ. – 143,408.50 ლარი
• ტვ 25 – 133,989.90 ლარი
• ტელე-რადიო კომპანია თრიალეთი – 123,235.52 ლარი
• სტუდია პულსი – 86,964.37 ლარი
• ქვემო ქართლის ტელე-რადიო კომპანია – 84,860.00 ლარი
• სტუდია მაესტრო – 118,025.00 ლარი
• პალიტრა Tv – 158,902.45 ლარი
• რაგბი ტვ – 96,649.00 ლარი
• ტელეკომპანია „კავკასია“ – 64,241.13 ლარი
• ტელერადიოკომპანია რიონი – 47,791.94 ლარი
• არასამეწარმეო კავშირი ობიექტივი – 70,000.00 ლარი
• დამოუკიდებელი ტელე-რადიო კომპანია ოდიში – 32,784.75 ლარი
• სხვა – 431,697.56 ლარი

2019 წლის მეოთხე კვარტალში მნიშვნელოვანი კლება, მხოლოდ სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“ ჰქონდა. კერძოდ „რუსთავი 2“-მა 2019 წლის მეოთხე კვარტალში გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 7,336,934. 00 ლარით ნაკლები სარეკლამო შემოსავალი მიიღო”, – აცხადებენ კომუნიკაციების ეროვნული კომისიაში.

კომენტარები

კომენტარი