ნორვეგიაში, სოციალურ ქსელებში “ფილტრებიანი” ფოტოების განთავსება აიკრძალა

ნორვეგიის პარლამენტმა მარკეტინგის შესახებ კანონში ცვლილება მიიღო, რომლის მიხედვით სოციალურ ქსელებში ყველა “ფილტრიან” ფოტოს, სპეციალური მონიშვნა ექნება.

ამის შესახებ გამოცემა Vice სახელმწიფო ორგანოების საიტზე დაყრდნობით წერს.

გამოცემის ინფორმაციით, ინფლუენსერებს აუკრძალავენ “ფილტრიანი” ფოტოსურათების განთავსებას, რომელიც სხეულის ფორმებს ან ვიზუალურ ნაწილს აუმჯობესებს.

შესაბამისი ზომა საზოგადოებაში სილამაზის არარეალისტურ სტანდარტებთან ბრძოლის გამო იქნა მიღებული.

კანონპროექტს მხარი 72-მა დეპუტატმა დაუჭირა მხარი, 15 წინააღმდეგი იყო.

კანონპროექტის ძალაში შესვლისთვის საჭიროა ნორვეგიის მეფის, ჰარალდ V- ის ხელმოწერა.

კანონში ცვლილების შეტანის ინიციატორი ბავშვთა, თანასწორობისა და სოციალური ინტეგრაციის სამინისტრო იყო.

”სილამაზის არარეალური ნორმები მოხვეულია ადამიანებისთვის სამუშაო ადგილებზე, საზოგადოებრივ ადგილებში, სახლსა და სხვადასხვა მედიაში. ეს ფენომენი ყველგან არის წარმოდგენილი და ძნელია მასთან ბრძოლა ”, – ნათქვამია სამინისტროს პუბლიკაციაში.

კანონი გავრცელდება სოციალურ ქსელებში, როგორიცაა Instagram-ი, TikTok-ი, Facebook-ი, Snapchat-ი და Twitter-ი, სადაც განთავსებულია სარეკლამო სურათები და ვიდეოები.

კანონის დამრღვევებისთვის გათვალისწინებულია ჯარიმა ან თავისუფლების აღკვეთა.

კომენტარები

კომენტარი

- რეკლამა -

სხვა სიახლეები