ქსელური მარკეტინგი VS ფინანსური პირამიდა

კომპანია QNET-მა, როგორც პირდაპირი გაყიდვების სახელმძღვანელო პრინციპებისა და პროფესიული მარკეტინგის ეთიკის დამცველმა, დამოუკიდებელი წარმომადგენლებისთვის საფუძველი ჩაუყარა კამპანიას სახელწოდებით #QNETPRO. კამპანია ემსახურება პირდაპირი გაყიდვების პრომოუტირებას, როგორც წარმატებული საქმიანობის და ლეგიტიმური სამეწარმეო ბიზნესის შესაძლებლობის ხელშეწყობას, რაც წარმოადგენს QNET-ის და მისი დამოუკიდებელი წარმომადგენლების მუდმივ და ურყევ პირობას. გთხოვთ, გაეცნოთ არსებით განსხვავებებს ლეგიტიმურ ქსელურ მარკეტინგსა და არალეგიტიმურ ფინანსური პირამიდის სქემებს შორის :
1 ქსელური მარკეტინგი
• საჭიროებს თავდაუზოგავ შრომას, ისევე როგორც ყველა სხვა ბიზნესი
• არწარმოადგენს ” სწრაფი გამდიდრების” სქემას დაწყებისთანავე, ქსელური მარკეტინგის კომპანიები გეტყვიან, რომ ფინანსური თავისუფლება მოითხოვს დიდ გარჯას, თავდადებას და ბიზნეს მიდგომას. პირამიდული სქემა გპირდებათ მარტივად და სწრაფად გამდიდრებას (განსაკუთრებით საწევროების მეშვეობით).
2 ქსელური მარკეტინგი
• გთავაზობთ და გაწვდით რეალურ პროდუქტს
• უზრუნველყოფს ბიზნესინსტრუმენტებს ქსელური მარკეტინგული კომპანიები გთავაზობენ და ყიდიან რეალურ პროდუქტს და ეხმარებიან დისტრიბუტორებს / კლიენტებს განახორციელონ შესყიდვები, გამოიმუშავონ საკომისიო მოგება, თვალყური ადევნონ პროდუქტის კლიენტამდე მიწოდების სტატუსს, ამასთან, კომპანია უზრუნველყოფს სრულმარკეტინგულ მხარდაჭერას. პირამიდული სქემები მომხმარებელს / ინვესტორს ამგვარს არაფერს თავაზობს.
3 ქსელური მარკეტინგი
• ტრენინგი, როგორც მნიშვნელოვანი ასპექტი
• აქვს მყარი სასწავლო/ტრენინგის სისტემა ქსელური მარკეტინგის კომპანიები უდიდეს მნიშვნელობას ანიჭებენ ტრენინგს და ჰყავთ ბევრი კვალიფიციური ტრენერი, რათა მოგცენ საშუალება უკეთ გაეცნოთ ბიზნესს და პროდუქტებს. ასე რომ თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა გაწვრთნათ და წარმატებისკენ მიმართოთ თქვენი გუნდი. „პირამიდები“ გეუბნებიან – იყავით მშვიდად და დაელოდეთ მოგებას, სულ ეს არის. 4 ქსელური მარკეტინგი
• აქვს პოლიტიკა და პროცედურები, რომლებიც შეესაბამება ადგილობრივ კანონებს
• მოქმედებს მკაცრი ეთიკის კოდექსის შესაბამისად ბიზნეს-პოლიტიკისა და ქსელური მარკეტინგის კომპანიების პროცედურები მკაფიოდ არის გაწერილი ავალდებულებს რა ყველა ქსელში ჩართულ პირს დაიცვას სავალდებულო მკაცრი რეგულაციები და პირობა. მათ სჯერათ, რომ ძლიერი გრძელვადიანი ზრდა და სტაბილურობა ეთიკური მარკეტინგის კულტურის შექმნით არის შესაძლებელი.
5 ქსელური მარკეტინგი
• მომხმარებელი იღებს პროდუქციას ან მომსახურებას
• აწვდის ხარისხიან პროდუქციას და მომსახურებას „პირამიდისგან“ განსხვავებით, სადაც არ არის ლეგიტიმურიპროდუქტი / მომსახურება საწყისი ინვესტიციისთვის, ქსელური მარკეტინგის კომპანიები მილიონობით თანხებს ხარჯავენ კვლევებსა და განვითარებაში, რათა უზრუნველყონ მაღალხარისხიანი პროდუქციის მიწოდება, რომელიც აკმაყოფილებს მსოფლიოს მასშტაბით ცხოვრების წესის მოთხოვნებს.
6 ქსელური მარკეტინგი
• აჯილდოებს დისტრიბუტორებს პროდუქციის გაყიდვის ან მარკეტინგისთვის და არა ხალხის გაწევრიანებისთვის
• გასცემს საკომისიოებს პროდუქტის გაყიდვებიდან გამომდინარე ქსელში დასაქმებული პირები ჯილდოვდებიან პროდუქტის გაყიდვის ან მარკეტინგისთვის. პირამიდის სქემაში არ არსებობს ფინანსური ამონაგები მანამდე სანამ თქვენ სხვენს არ ჩააბავთ / გააწევრიანებთ კომპანიაში.
7 ქსელური მარკეტინგი
• თანაბარი შემოსავლის შესაძლებლობა ყველასთვის
• შეზღუდული საკომპენსაციო გეგმა ქსელური მარკეტინგის კომპანიები ნერგავენ სამართლიან და გონივრულ საკომპენსაციო გეგმას გარკვეული შეზღუდვების დაწესებით დისტრიბუტორის ამონაგები თანხებიდან, რათა შეიქმნას თანაბარი შემოსავლის შესაძლებლობებიყ ველასათვის. პირამიდის სქემაში, ვინც პირველად მოვიდა, ფული მან იშოვა, ხოლო ახალი წევრები იმედგაცრუებულნი რჩებიან, რადგან ისინი გაწევრიანდნენ, როდესაც ფულის„აუზი“უკვე დაცარიელდა. R

კომენტარები

კომენტარი

- რეკლამა -

სხვა სიახლეები