კომპანია ,,არემჯი” ,,კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 𝟮𝟬𝟮𝟬”-ის ფარგლებში განხორციელებული პროექტების შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს

კომპანია ,,არემჯი” ,,კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 𝟮𝟬𝟮𝟬”-ის ფარგლებში განხორციელებული პროექტების შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს.

კომპანიის ცნობით, COVID 19-ის გავრცელების დღიდან, ,,არემჯის” ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტს, თანამშრომლების ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების დაცვაზე ზრუნვასთან ერთად, რეგიონში ადგილობრივი თემის მხარდამჭერი ეფექტური ინიციატივების წარდგენა და მათი სწრაფი განხორციელება წარმოადგენდა.

,,ინფრასტრუქტურა კაზრეთში – 2020 წელს კაზრეთში განხორციელდა 15 000 კვ.მ გზის რეაბილიტაცია, განხორციელდა 6 სკვერის კეთილმოწყობა, კაზრეთისა და სოფელ ბალიჭის საბავშო ბაღებში დამონტაჟდა ატრაქციონები.

სპორტი – 2020 წლიდან ,,არემჯი,, ძიუდოში ოლიმპიური და მსოფლიო ჩემპიონების: ვაჟა მარგველაშვილის, ბექა ღვინიაშვილისა და ლაშა შავდათუაშვილის მხარდამჭერია. კომპანიას მნიშვნელოვანი როლი მიუძღვის რაგბისა და ფეხბურთის მხარდაჭერაშიც. ,,არემჯი,, სარაგბო კლუბ ,,ყოჩებისა,, და ბოლნისის საფეხბურთო კლუბ ,,სიონის,, გენერალური სპონსორია. კომპანია წლებია, ყოველთვიურად აფინანსებს თავისუფალი სტილით ჭიდაობის, ჭაბუკთა ფეხბურთის, რაგბის, მკლავჭიდის, შერეული ორთაბრძოლებისა და ჭადრაკის კლუბებს როგორც ბოლნისისა და დმანისის, ისე, თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტებში, სადაც 1000-მდე ახალგაზრდა სპორტის სხვადასხვა სახეობას ეუფლება.

თანამშრომელთა მხარდაჭერა – აღნიშნული მიმართულებით კომპანია მრავალ აქტივობას ახორციელებს: მათ შორის, თანამშრომელთა ჯანმრთელობის დაზღვევა/მონიტორინგი, ტრანსპორტირება, უფასო კვება. მიმართულების ფარგლებში 2020 წელს არაერთი მასშტაბური პროექტი განხორციელდა. მნიშვნელოვანია სამთოელის დღე, რომლის ფარგლებშიც განსაკუთრებული ღვაწლის მქონე თანამშრომლები ჯილდოვდებიან და დაისვენე საქართველოში რომლის ფარგლებშიც 500-მდე თანამშრომელმა და მათმა ოჯახის წევრმა დაისვენა.

ღვინო ,,ბოლნისი,, – ადგილობრივმა მეღვინე/მევენახეებმა უძველესი ქართული ტრადიცია – ღვინის ქვევრში დაყენების კულტურა აღადგინეს და ბოლნური ღვინის სახელი საქართველოს ფარგლებს გარეთაც გაიტანეს. ,,არემჯისგან,, მიღებული ყოველწლიური დაფინანსების ფარგლებში, ხდება მეღვინეების კვალიფიკაციის ამაღლება, მათი ღვინის პოპულარიზაცია, საქართველოში და მის საზღვრებს გარეთ სხვადასხვა საერთაშორისო კონკურსზე ბოლნური ღვინის წარდგენა. 2020 წელს, პანდემიის მიუხედავად, მეღვინეებმა ერთობლივი ძალებით 26 000 ბოთლი ღვინო ჩამოასხეს.

კულტურა – ,,არემჯი,, რეგიონში სახელოვნებო ანსამბლებისა და სასწავლო წრეების აქტიური მხარდამჭერია. ადგილობრივ მოზარდებს შესაძლებლობა აქვთ, უფასოდ შეისწავლონ ცეკვა, სიმღერა და მხატვრობა. კომპანია ,,არემჯის,, მიერ დაფინანსებულ სახელოვნებო სტუდიებში ყოველწლიურად 700-ზე მეტი მოსწავლე სწავლობს.

ბიომრავალფეროვნებაზე ზრუნვა – პროექტის ფარგლებში, საქართველოს მდინარეებსა და ტბებში, იქთიოფაუნის ერთ-ერთი თვალსაჩინო წარმომადგენელი, ფარგის ასიათასობით ლიფსიტა გაეშვა.

საგანმანათლებლო პროექტები – ,,არემჯი,, არაერთ საგანმანათლებლო პროექტს ახორციელებს. მათ შორის, სტუ-ის სტიპენდიების პროგრამა და არაფორმალური განათლების პროექტები. რეგიონულ საგანმანათლებლო პროექტებს შორის არის: საზაფხულო სკოლა, იდეების ლაბორატორია, ისტორიის კონკურსი დიდგორელი, ეტალონი.

COVID 19 – საქართველოში COVID 19-ის გავრცელების დღიდან, არემჯის ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტს, თანამშრომლების ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების დაცვაზე ზრუნვასთან ერთად, რეგიონში ადგილობრივი თემის მხარდამჭერი ეფექტური ინიციატივების წარდგენა და მათი სწრაფი განხორციელება წარმოადგენდა”, – ნათქვამია ,,არემჯის” ინფორმაციაში.

კომენტარები

კომენტარი

სხვა სიახლეები