“თიბისი” მომხმარებელს დისტანციური მომსახურებით სარგებლობას ურჩევს
“თიბისი” მომხმარებლებს ურჩევს, დისტანციურად შეასრულონ საბანკო ოპერაციები.
“თიბისის” ტრანზაქციების 95% ფილიალში მისვლის გარეშე ხორციელდება. შესაბამისად, ბანკს აქვს რესურსი მომხმარებელს ონლაინარხების საშუალებით სრულყოფილი მომსახურება გაუწიოს.
“თიბისის” დისტანციური არხების – მობაილ და ინტერნეტბანკის დახმარებით შესაძლებელია სწრაფად და მარტივად შემდეგი ტრანზაქციების განხორციელება:
-თანხის გადარიცხვა ანგარიშის ან მობილურის ნომრით;
– კომუნალური გადასახადების გადახდა სახლიდან გაუსვლელად;
– საბანკო ბარათის შეკვეთა ან განახლება და ნაღდი ფულის გამოყენების გარეშე გადახდა;
– ბარათის პინ-კოდის აღდგენა;
– ბარათის დაბლოკვა ან ბლოკის მოხსნა;
– საპატრულო და პარკინგის ჯარიმების გადახდა;
– უცხოურ ვალუტაში თანხის კონვერტირება საუკეთესო კურსით;
– სესხის აღება ან დეპოზიტის გახსნა.
R