ფეხბურთის “ევროპის 2020 წლის ჩემპიონატისთვის” „სოკარმა“ კრეატიული კამპანია დაიწყო

0

ფეხბურთის “ევროპის 2020 წლის ჩემპიონატი”, UEFA-ს ინიციატივით, გლობალურად აღინიშნება და, ფეხბურთის ისტორიაში პირველად, მატჩები მსოფლიოს 12 სხვადასხვა ქვეყანაში ჩატარდება. კომპანია „სოკარი“ ჩაერთო ჩემპიონატის გლობალურ ღონისძიებებში და. 2019 წლის 21 მარტიდან. კრეატიული კამპანია დაიწყო. კამპანიის ფარგლებში, 21 მარტიდან 21 დეკემბრის ჩათვლით. საქართველოს მასშტაბით განთავსებულ „სოკარის“ ავტოგასამართ სადგურებს რებრენდინგი ჩაუტარდება. 11 სადგურის დიზაინი ევროპის ჩემპიონატის მასპინძელი ქალაქების: რომის, ამსტერდამის, გლასგოს, ბუდაპეშტის, კოპენჰაგენის, ბილბაოს, ბუქარესტის, მიუნხენის, დუბლინის, ბაქოსა და ლონდონის ძირითადი მახასიათებლებითა და ღირსშესანიშნაობებით გაფორმდება. ჩამონათვალში არ შედის მხოლოდ პეტერბურგი. კომპანია „სოკარი“ ითვალისწინებს ქვეყნებს შორის არსებულ ვითარებას და საქართველოში რუსეთის ქალაქის პოზიციონირებისგან თავს იკავებს. პირველი რებრენდირებული ავტოგასამართი სადგური, რომელიც რომში გამოგზაურებთ, დღეს გაიხსნა.
განსხვავებული დიზაინის მქონე სადგური “სოკარის” სათაო ოფისის მიმდებარედაა. გახსნის ოფიციალურ ცერემონიას საფეხბურთო სფეროს, “სოკარისა” და შესაბამისი საელჩოს წარმომადგენლები დაესწრნენ. ავტოგასამართი სადგურების რებრენდინგთან ერთად, დაგეგმილია თანამშრომლების უნიფორმის ანალოგიურ დიზაინში გადაწყვეტაც; ასევე – სადგურებზე, ქალაქების მიხედვით, გაიხსნება სუვენირების მაღაზიები. ავტოგასამართი სადგურების რებრენდინგზე ცნობილმა დიზაინერებმა იმუშავეს. „სოკარის“ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის პლატფორმა „პასუხისმგებლობის 5 სტანდარტის“ ერთ-ერთი მიმართულება ახალგაზრდების მხარდაჭერაა, რაც განათლების, ჯანსაღი ცხოვრების წესისა და სპორტის, მათ შორის – ფეხბურთის პოზიციონირების ხელშეწყობას გულისხმობს.

R

კომენტარები

კომენტარი