თამარ იოსელიანი: მოდერნიზაციის პროექტი საქართველოს რკინიგზის ეფექტიანობასა და გამტარუნარიანობას მნიშვნელოვნად გაზრდის
„მოდერნიზაციის პროექტი საქართველოს რკინიგზის ეფექტიანობასა და გამტარუნარიანობას მნიშვნელოვნად გაზრდის, შეამცირებს გადაზიდვების პერიოდსა და დანახარჯებს, რაც რკინიგზის მომსახურებას კიდევ უფრო მეტად ეფექტიანს გახდის“, – ამის შესახებ ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე თამარ იოსელიანმა საქართველოს რკინიგზის მოდერნიზაციის პროექტის დასრულებასთან დაკავშირებით განაცხადა.
რკინიგზის მოდერნიზაციის პროექტის ფარგლებში, საქართველოს რკინიგზამ უღელტეხილის მონაკვეთზე სრულიად ახალი სარკინიგზო ინფრასტრუქტურა ააშენა – გვირაბები, ხიდები, სადგურები და ქვესადგურები, ჯამში ასზე მეტი სხვადასხვა ტიპის ხელოვნური შენობა/ნაგებობა. ასევე დამონტაჟდა უსაფრთხოების და ბლოკირების ახალი სისტემები. სარკინიგზო ინფრასტრუქტურაში უპრეცედენტო მასშტაბის ინვესტიცია განხორციელდა – 1 მილიარდის ლარის ოდენობით.
მინისტრის მოადგილის შეფასებით, რკინიგზის მოდერნიზება გააძლიერებს საქართველოს პოზიციებს შუა დერეფანში.
„ჩვენი ქვეყნის როლი შუა დერეფანში უმნიშვნელოვანესია. შესაბამისად, მთავრობის მიერ ინფრასტრუქტურაში განხორციელებული ინვესტიციები ძალიან მნიშვნელოვანია ქვეყნის შუა დერეფანში კონკურენტუნარიანობისთვის. მომდევნო წლებში საქართველოს რკინიგზაში ინვესტიციები კიდევ უფრო გაიზრდება – ვაპირებთ სალოკომოტივო და სავაგონე პარკის განახლებას, რაც ხელს შეუწყობს საქართველოს როლის გაძლიერებას შუა დერეფანში“, – აღნიშნა თამარ იოსელიანმა.