სახელმწიფო სერვისების სააგენტო გარდაცვალების რეგისტრაციის პროცედურის შესახებ მედიით გავრცელებულ ინფორმაციას პასუხობს

სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტო, 29 ნოემბერს ტელეკომპანია „მთავარი არხის” ეთერით გავრცელებულ ინფორმაციას, გარდაცვალების რეგისტრაციის პროცედურის შესახებ – დეზინფორმაცია გავრცელდა.

- რეკლამა -

- რეკლამა -

უწყების განცხადებას “კვირა” უცვლელად გთავაზობთ.

“ერთ-ერთ გადაცემაში წაიკითხეს სოციალურ ქსელში გამოქვეყნებული პოსტი, რომელშიც მოქალაქე ლ. ჩ. წერდა, რომ ვერ ახერხებდა გარდაცვლილი მამის დაკრძალვას, რადგან არ მუშაობდა იუსტიციის სახლი და ვერ მიიღებდა გარდაცვალების მოწმობას. აღნიშნულ ფაქტთან დაკავშირებით სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტო განმარტავს, რომ ინფორმაცია მოქალაქე ლ. ჩ.-ს მამის გარდაცვალების შესახებ სააგენტოში 28 ნოემბერს ერთ-ერთი საავადმყოფოდან შემოვიდა და მონაცემთა ბაზაში ფაქტი მყისიერად, იმავე დღეს აისახა. ოჯახს გარდაცვალების მოწმობის მისაღებად სააგენტოსთვის 29 ნოემბრის ჩათვლით არ მოუმართავს.

აღსანიშნავია, რომ გარდაცვალების მოწმობის ასაღებად სააგენტოში გარდაცვლილი პირის პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის წარდგენა აუცილებელი არ არის –მიმდინარე წელს ქვეყანაში შექმნილი ეპიდემიოლოგიური სიტუაციიდან გამომდინარე და მომხმარებელთასერვისებზე ხელმისაწვდომობის კიდევ უფრო მეტად გაზრდის მიზნით, იუსტიციის სამინისტროს „სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოსა” და თბილისის მერიას შორის გაფორმდა ხელშეკრულება, რომლის საფუძველზეც, შპს „ჰერმესი” გარდაცვლილი პირის შესახებ ინფორმაციას ვებსერვისით ონლაინ რეჟიმში იღებს. შესაბამისად, გარდაცვალების მოწმობის მატერიალური სახით წარდგენის აუცილებლობა აღარ არსებობს და გარდაცვლილის ახლობლებს აღარ სჭირდებათ იუსტიციის სახლსა და საზოგადოებრივ ცენტრში მისვლა დოკუმენტის ასაღებად.

ამ პროცედურების განმარტებით მიზნით სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტო ინფორმაციის გავრცელებისთანავე დაუკავშირდა ქალბატონ ლ. ჩ.-ს, რომელსაც სააგენტოს მიმართ უკმაყოფილება არ გამოუთქვამს.

სააგენტო კიდევ ერთხელ განმარტავს, რომ გარდაცვალების პირველად მოწმობაზე განაცხადის გაკეთება შესაძლებელია ყოველდღე, შაბათ-კვირის ჩათვლით. სამუშაო დღეებში, ორშაბათიდან პარასკევამდე სერვისის მიღება ვიზიტის წინასწარი დაჯავშნის გარეშეა შესაძლებელი. რაც შეეხება არასამუშაო დღეებს, მიუხედავად იმისა, რომ ქვეყანაში „COVID 19″-ის გავრცელების პრევენციის მიზნით იუსტიციის სახლის ფილიალები და საზოგადოებრივი ცენტრები შაბათ-კვირას აღარ მუშაობენ, ისეთი სერვისების გაცემა, რომლებიც მოქალაქეებს ხშირად გადაუდებლად სჭირდებათ, დისტანციურადაა შესაძლებელი.

კერძოდ, დაბადებისა და გარდაცვალების მოწმობებს სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტო შაბათ-კვირას ელექტრონული ფორმით გასცემს. ამისათვის დაინტერესებულმა პირმა განაცხადი უნდა გააკეთოსელექტრონულ პორტალზე -my.gov.ge ან სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოს ვებგვერდზე –sda.gov.ge და მიჰყვეს ინსტრუქციას.

დისტანციური მომსახურების შესახებ მომხმარებელს კონსულტაციის მიღება შეუძლია ცხელი ხაზის – 032 2 40 10 10 ან სკაიპის –sda.gov.ge საშუალებით. მომხმარებელი დაბადებისა და გარდაცვალების მოწმობის ელექტრონული ასლის ჩამოტვირთვას შეძლებს პორტალის – my.gov.ge ან სააგენტოს ვებგვერდის –sda.gov.ge საშუალებით, მზა დოკუმენტს კი ფოსტის მეშვეობით მიიღებს”,-ნათქვამია განცხადებაში.

კომენტარები

კომენტარი

- რეკლამა -

სხვა სიახლეები