საპარტნიორო ფონდი „სტარტაპ საქართველოს“ მონაწილეებისთვის ტრენინგების კურსს აცხადებს

„სტარტაპ საქართველოს“ პროექტის ფარგლებში, პროექტის მონაწილეებისთვის საპარტნიორო ფონდი ტრენინგების კურსს აცხადებს.
როგორც “კვირას“ საპარტნიორო ფონდიდან აცნობეს, ფონდის ინიციატივა ბიზნესიდეების ავტორებსა და დამწყებ მეწარმეებს შესაძლებლობას მისცემს, გაიღრმავონ ცოდნა ინოვაციების და სტარტაპების სფეროში, გაეცნონ თანამედროვე მარკეტინგულ და გაყიდვის სტრატეგიებს, დახვეწონ ბიზნესგეგმის შედგენის უნარი და დაეუფლონ სხვა საჭირო ცოდნასა და ინფორმაციას.
საქართველოში მეწარმეობის განვითარების ხელის შეწყობის მიზნით, პრემიერ-მინისტრის მიერ ინიცირებული პროგრამა „სტარტაპ საქართველო“ სამთავრობო 4-პუნქტიანი გეგმის ერთ-ერთ კომპონენტს წარმოადგენს, რომელიც მნიშვნელოვანი მოვლენაა ქართული ეკონომიკის განვითარებისთვის, განსაკუთრებით კი ახალგაზრდებისთვის, რომლებიც მომავლის ეკონომიკას ქმნიან.
„დამწყები საწარმოების (სტარტაპების) ხელშეწყობის პროგრამა” „სტარტაპ საქართველო“ ორი კომპონენტისგან შედგება. 1. მაღალტექნოლოგიური და 2. ინოვაციური. ,,სტარტაპ საქართველოს” პროგრამის ფარგლებში, სულ 720-ზე მეტი განაცხადი შემოვიდა. მათ შორის, მაღალტექნოლოგიურ კომპონენტში 150-მდე განაცხადია, რომელთაგან 20 გამარჯვებული ამა წლის 25 აგვისტოს გამოვლინდა, ხოლო ინოვაციურ ნაწილში 570 ბიზნესიდეა, რომელთაგან პროგრამის გამარჯვებული 36 პროექტი გახდა.
17 ივნისს გამოცხადებული კონკურსის მონაწილეებს, ვისაც სურს მიიღოს დამატებითი ინფორმაცია და ცოდნა, თუ როგორ დაიწყოს ბიზნესი, აქვთ შესაძლებლობა, შეავსონ შესაბამისი განაცხადი და მონაწილეობა მიიღონ ტრენინგებში. მონაწილეობის მსურველთა რეგისტრაცია შესაძლებელია ბმულზე http://startup.gov.ge/geo/registration.
ტრენინგზე დასწრება შეუძლიათ, როგორც გამარჯვებულებს, ასევე იმ აპლიკანტებსაც, რომელთა ბიზნესიდეამ ვერ მოიპოვა დაფინანსება, ან განხილვის სტადიაზეა.
ტრენინგის თემებია: 1. რა არის ინოვაცია და სტარტაპი; 2. ინოვაციების ეკონომიკა და წამყვანი ინდუსტრიების მიმოხილვა; 3. ინტელექტუალური საკუთრების დაცვა;4. MVP და ბიზნეს კანვას მოდელი; 5. ღირებულებათა ჯაჭვის კანვასი (Value Proposition Canvas); 6. მარკეტინგი, გაყიდვები, სოციალური მედია და ბრენდინგი; 7. გაყიდვების სტრატეგია და ბაზრის კვლევა;8. ფინანსები – ხარჯები, ფასწარმოქმნა, მოგების განაწილება; 9. როგორ დავწეროთ ბიზნეს გეგმა; 10. ზოგადი მენეჯმენტი და HR;11. რა ტიპის ინვესტიციები არსებობს, როგორ ხდება სტარტაპსა და ინვესტორს შორის წილის განაწილება.
ტრენინგზე დასწრების მსურველთა რეგისტრაციის შემდეგ, დაკომპლექტდება თემატური ჯგუფები და დაიგეგმება ტრენინგების კურსი, რომლის ხანგრძლივობაც 8-10 სამუშაო დღე იქნება. ტრეინინგების ხარჯებს სრულად დაფარავს სს „საპარტნიორო ფონდი“ და „საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტო“.
ტრენინგზე რეგისტრაციისთვის მსურველები უნდა ეწვიონ შემდეგ ბმულს – http://startup.gov.ge/geo/home

კომენტარები

კომენტარი

- რეკლამა -

სხვა სიახლეები