META-ს ევროპაში “ციფრული კონკურენციის” ახალი წესის დარღვევაში ადანაშაულებენ
ევროკომისია META-ს “ციფრული კონკურენციის შესახებ” ახალი რეგულაციების დარღვევაში ადანაშაულებს.
ევროკავშირში მოქმედი ახალი რეგულაციის მიხედვით, Meta-მ ჯერ თანხმობა უნდა მიიღოს მომხმარებლისგან, სანამ მას ინდივიდუალურ მონაცემებსა და ციფრულ აქტივობაზე მორგებულ რეკლამას შესთავაზებს.
ევროკომისიის განცხადებით, მათი წინასწარი გამოძიებით დგინდება, რომ Meta-ს სარეკლამო მოდელი “გადაიხადე ან დათანხმდი” არღვევს 27 ქვეყანაში მოქმედ კანონს “ციფრული კონკურენციის შესახებ”. ევროკომისია მიიჩნევს, რომ Meta-ს ახალი მოდელი არღვევს მომხმარებლის თავისუფალი არჩევანის უფლებას საკუთარი პერსონალური მონაცემების დამუშავების და მისთვის პერსონალიზებული რეკლამის შეთავაზების შესახებ.
კომპანიას შეიძლება დაეკისროს ჯარიმები მისი წლიური შემოსავლის 10%-ის ოდენობით, რამაც შეიძლება მილიონობით ევრო შეადგინოს.