დეპუტატები მაუწყებლობის შესახებ კანონში შესატან ცვლილებებს განიხილავენ

დღეს დეპუტატები მაუწყებლობის შესახებ კანონში შესატან ცვლილებებზე მესამე მოსმენით იმსჯელებენ. ინიციტივა საეთერო დროში სარეკლამო ჭრების რაოდენობის განსაზღვრას ეხება.
ახალი რეგულაციის მიხედვით, 1 საათში რეკლამას მხოლოდ 12 -წუთიანი მონაკვეთი ეთმობა.
საპარლამენტო უმრავლესობა კანონის დადებით მხარეებზე ამახილებს ყურადღებას და მიანიშნებს, რომ ახალი რეგულაცია მაყურებელზე იქნება ორიენტირებული.
თუმცა, საპარლამენტო უმცირესობას ახალ რეგულაციასთან მთელი რიგი შენიშვნები აქვს.

კომენტარები

კომენტარი

სხვა სიახლეები