„ქალო, იცოდე შენი ადგილი“ – მე-20 საუკუნის სექსისტური სარეკლამო პლაკატები

ჩვენს ქვეყანაში თანასწორობისა და ფემინიზმის შესახებ იდეებს ჯერჯერობით არც ისე მყარად აქვს ფეხი მოკიდებული. საზღვარგარეთ, ამ მხრივ, უკეთესი ვითარებაა. ალბათ, ამერიკელები „გამოისყიდიან“ წარსულის ცოდვებს, თუმცა დაახლოებით 50 წლის წინ შეერთებულ შტატებში სექსიზმი ნორმად იქცა. ეს განსაკუთრებით შესამჩნევია გასული საუკუნის შუა პერიოდის ვინტაჟურ სარეკლამო პოსტერებზე.

— ასე ჩავიგდე ხელში ჩემი ქმარი

– საცხობი ჭურჭლის რეკლამა: „წარმატებული ქორწინება იწყება სამზარეულოდან“

სარეცხი და საშრობი მანქანის პოპულარიზაციის ორიგინალური სლოგანია: „ჩემი ცოლი ჯინი ბედნიერია, ლამაზია და ორსულია”.

-თუ თქვენ გაქვთ ცუდი სუნი, შეგიძლიათ დაკარგოთ მამაკაცი ერთ წუთში.

კომენტარები

კომენტარი

სხვა სიახლეები